dominiqueswenker.reismee.nl

Ik wil alles eten, behalve nasi, bami of kip.

Hallo en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Ik zit in mn kamertje te zweten en te typen en me klaar te maken voor mijn laatste keer uiteten (indisch) en stappen in Parmaribo, want morgen vlieg ik weer terug naar huis :) de laatste 3 weken hier waren echt een chille vakantie. Ik heb reuzeveel gestapt en gedanst, en met mijn matties Willemijn en Marloe door de jungle gewandeld, in de waterval gezwommen, gekayakt, in een modderbad gelegen en met de jungle-kabelbaan geweest :) ook hebben we dolfijnen gespot en zijn we naar het rummuseum geweest om rum te proeven. al met al waren het 2 weken met veel rum en heel veel lachen en heb ik allerlei leuke en typische mensen ontmoet. Veel mensen hier vragen me of ik ooit nog terug ga komen naar Suriname, wat eerlijk gezegd voor mij absoluut niet hoeft. Maar ik zal in nederland wel zeker kilo's en kilo's roti gaan maken en mijn stagiaire-vriendinnetjes opzoeken om in onze grote steden de Surinaamse dansfeesten te gaan ontdekken.
Heel veel lobi! En tot komende week! Lobi!! <3

Reacties

Reacties

Jackie, Emile en je zusjes

Hihihihihihihihihihihi
Wij kunnen niet wachten om alles voor je te maken; Echte Hollandse stamppotten.
Het is hier echt weer voor Zuurkoolschotels, boerenkool met worst en hutspot.
Fijn om te lezen dat je je tijd in Suriname zo "rummie" hebt kunnen afsluiten!
Nog een nachtje slapen en je bent weer thuis!
" Je kunt altijd mee eten en blijven slapen"
Tot snel....
Xxxx

Gé

Nick, eind goed al goed ! Wat heerlijk dat je weer thuis bent !! Weer een unieke ervaring toegevoegd. Wij zijn heel benieuwd wat je volgende intercontinentale ambitie is... Maar, nu eerst heerlijk thuiskomen, en genieten met je matties hier ! Wij zijn trots & blij, Franka en Ge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!